Wycieczka dzieci z Oddziału Przedszkolnego do Magicznych Ogrodów

31 maja z okazji Dnia Dziecka, przedszkolaki pod opieką opiekunów p. Edyty Amerek, p. Karoliny Zawadziak, p. Marzeny Chołuj i p. Magdaleny Łukaszewskiej udały się w podróż do zaczarowanego świata wróżek, bulwiaków i krasnoludów, czyli do Magicznych Ogrodów w Trzciankach.

Już od rana piękna pogoda zachęcała nas do aktywnego spędzania czasu. Na miejscu powitał nas czarodziej – przewodnik i niespodziewany gość – Mordolek, który z każdym dzieckiem przybił „piątkę”.

Po przywitaniu, wszyscy udali się za czarodziejem w dalszą niezwykłą podróż. Okazało się, że ma on dla naszych najmłodszych uczniów zadanie, a mianowicie obudzenie Skrzata Kronikarza. Kolejnym przystankiem był zamek Wróżek Smużek. Jedna z nich opowiedziała dzieciom, jak powstały wróżki i jakie jest ich zadanie, a następnie zaprosiła do zwiedzenia ich zamku.

Później odwiedziliśmy Zorana – kamiennego smoka, na grzbiet którego weszliśmy i stamtąd mogliśmy podziwiać panoramę parku. Nie mogliśmy również pominąć Marchewkowego Pola oraz domków Bulwiaków. Posłuchaliśmy pieśni Drzewców i odwiedziliśmy śpiące Mordole.

Największym wyzwaniem dla naszych przedszkolaków okazały się wiszące mosty linowe w Krasnoludzkich Grodach.

Po opuszczeniu Krasnoludów, przeszliśmy obok Magicznych Ptaków. Niestety nie udało nam się znaleźć ich pióra, które przyniosłoby nam szczęście. Chwilę wytchnienia znaleźliśmy na polu Robanków. Wśród malutkich smoków i smoczych jaj, pożegnaliśmy się z naszym przewodnikiem, który życzył nam miłego dnia i rychłego powrotu do Magicznych Ogrodów.

Nadszedł czas na swobodną zabawę i lody. Na koniec układaliśmy budowlę z ogromnych klocków.

I tu przyszło nam pożegnać się z tym  niezwykłym miejscem. Przedszkolaki zmęczone, ale zadowolone wróciły do szkoły.